Online Diary cikNaz: i'm not forever alone :)
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 18, 2011

i'm not forever alone :)


Aku bukan forever alone.
aku punya perasaan yang sangat dalam.
terlalu dalam.
aku punya daya sensitiviti yang paling ntah-apa-apa-tah.
tapi sebalik semua tu, sila jangan judge aku dengan apa yang kau nampak.
aku mungkin boleh jadi terlalu baik dengan kau kalau kau baik dengan aku.
aku mungkin jadi kejam kalau kau buat palat dengan aku.
aku bukan manusia mulia yang kau boleh pijak kepala aku.
perasaan aku bukan kau boleh campak macam mainan sampah tepi jalan.
diam aku bukan sebab aku FOREVER ALONE.
sebab aku dah jelik dengan semua ni.
jelik dengan apa yang rasai hari-hari.
please, dah terlambat nak ubah semua ni.


THANKS.



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda kalau sudi yea :)

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen